Let's talk iPhone!



Äntligen. Ikväll smäller det. Apple presenterar nya iPhone 5! Som jag längtat. Tyvärr kommer apple inte streama eventet, som hålls vid 19.00 ikväll svensk tid. Så vi får hålla utkik efter bilder och videos allt eftersom kvällen går.

Det jag hoppas på ikväll är:

1. iPhone 5. Så klart. Hoppas på en ny design likt ryktena, större skärm, tunnare, bättre kamera osv. Skulle bli besviken om det bara blev en 4S.

2. iOS 5. Hoppas det släpps nu, så min padda får uppleva det. Har en hel del smaskiga nyheter. Frågan är om det släpps någon ny stor funktion ikväll?

3. iCloud. Inte så troligt, och är inte heller så jätteintresserad än så länge. Men funkar det bra och enkelt i praktiken så kommer det vara guld.

4. Apple TV 3. Önsketänkande. Men ATV2 kom September 2010. Det är dags för en ny nu.

Nu är det bara att invänta eventet. Nu ska jag ladda ner Filip & Fredriks senaste podcast och diska lite. Blir kanske en update later vid eventet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0