Kommande Movies.


The Avengers

En storfilm som kommer nästa år är The Avengers, som är en film med många av dina superhjältar, så som Iron Man, Captain America och Thor. Kul att det är samma skådespelare som i dom individuella filmerna om varje hjälte.

Ser ut att vara en snygg film med många stora skådisar. Kommer bli fin.


Immortals

En annan film är Immortals som ser ruggigt häftig ut. Ser ut som ett verk av min favoritregissör Zack Snyder, men vad jag förstått har han inte ens ett litet finger med i filmen?

Anywho, filmen ser ruskigt snygg ut och påminner mycket om Snyders '300'. Kolla in en trailer här, så förstår ni. Denna kommer på bio i November.

Biosäsongen börjar snart. Längtar.

Kommentarer
Postat av: Dennis

Kommentarsvar: Absolut! Hoppas verkligen den fungerar fullt ut på 3GS och iPad 1 bara! Så man får lite nytt innan man får sin 4S :)

2011-10-12 @ 16:22:49
URL: http://www.dennisklarin.se
Postat av: Dennis

Kommentarsvar: Yes, det lär komma ny uppdatring till teven med såklart.. :)



'Spegligen' funkar bara via iPad2, jag har ettan! Spegling - vilket visar exakt samma på paddan och teven vill säga.. Eller spel som är avsedda för det..



AirPlaya video funkar utmärkt, via det jag har kört i alla fall. SVT Play och Youtube. Inte orkat anstränga mig med VLC och XBMC eftersom jag ändå streamar så smidigt mellan dator > ps3. Men ska väl ta och sätta mig in i dator/ipad > apple tv med nån gång :)

2011-10-12 @ 19:28:13
URL: http://www.dennisklarin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0