Work. Work. Work.

Old pic.

 

Har klippt mig, by the way. Rätt kort. Love it. Rätt kallt så här vid vintertid dock, men det är det värt. Jobbar hur mycket som helst just nu. Bara kvällar. Hela helgen. Känns lite segt, med tanke på att jag har svårt att somna på nätterna och sover till tolv, halv ett. Men that's life.

 

Såg precis på cdon.com att The Silent House (La Casa Muda) släpps den 2:e februari. Så varför i h*lvete kan man inte ladda ner den? Någon som kan fixa en torrent till mig? Please? Nu är det dags att försöka sova.

 

God natt.


Kommentarer
Postat av: Dennis

Verkar funka riktigt smidigt. Du väljer provision själv efter hur mycket t-shirterna och trycket kostar.. är ju ganska ny där och inte tagit emot någon provision än så är inte så erfaren än :)

2011-01-16 @ 10:41:57
URL: http://Www.dennisklarin.se
Postat av: Jessica

Akryl :) Målar du själv ? ^^

Haha jadu, vi är inte snabba i svängarna direkt ;) Nee, men vi tänkte ha det när vi blivit klara med sista rummet, så svårt att veta vad man ska göra med det bara... Urk. Känns som om vi aldrig blir klara... ;)

2011-01-17 @ 01:24:52
URL: http://mixxen.blogg.se/
Postat av: Jessica

SV: Aha okej :) Du får slänga upp någon bild då ;) Så man får se :)



Ja.. Blir galen.. Sen så har vi ju vart lite sega också :P och nu kan jag inte bära och sånt så a.. Tar liite längre tid än väntat.. :P

2011-01-17 @ 17:55:43
URL: http://mixxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0