Padda!


iPad 2 16GB Wifi

Har äntligen efter månader av dreglande skaffat mig en iPad. Det blev ingen värsting utan billigaste. Men valet av att köra wifi istället för 3G var enkelt då jag förmodligen kommer skaffa mig en iPhone 5:a när den kommer i Oktober(?) och då surfar jag ju helt enkelt på iPhonens nät, då det är smartare och billigare att göra på det sättet.

Men kan bara säga att jag är riktigt nöjd. Använder inte datorn alls längre knappt. Det enda är om jag ska se film, ladda ner någon fil (vilket dock går att göra på paddan också med den rätta appen) och att göra musik och till viss del blogga. That's it!

Helt lost i Apple nu. Men så är det väl, har jag hört.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0